Tandem je ideální metoda pro ty, kteří si přejí vyzkoušet volný pád bez dlouhodobého tréninku. Přibližně po 15-ti minutové přípravě, kterou povede výhradně váš instruktor, budete připraveni k samotnému seskoku a před výskokem k němu budete bezpečně připoutáni speciálním postrojem. Vyskočí s vámi z výšky 3.000 - 4.000 metrů z letadla a při volném pádu, trvajícím až 60sec se postará o vaše pohodlí a bezpečí, a vy si můžete v klidu užít ten nezapomenutelný pocit. Ve správný čas váš tandempilot otevře hlavní padák a nechá vás ho řídit. Takto se v největším komfortu snesete až na zem, kde s vámi tandempilot bezpečně přistane. Pokud si budete přát, můžeme celý váš seskok zaznamenat. Můžete si tak později svůj zážitek připomenout a podělit se o něj s rodinou a přáteli. Cena seskoku se tím sice zvýší, ale rozhodně to stojí za to! Aktuální ceny naleznete v ceníku. Více info na dotazy, koukněte také na fotoseriál a aktuality! A pro největší gurmány máme i video.
Pár slov z historie
První pokus o tandemový seskok provedl Bill Booth, v Delandu na Floridě, v polovině sedmdesátých let. Seskok neskončil příliš šťastně, proto další pokusy ponechali budoucnosti. Hlavní a rozhodující vliv pro tandemové seskoky bylo umístění záložního padáku na záda. Touto změnou vznikl prostor pro pasažéra a cesta pro tandemový program byla definitivně otevřena. V roce 1977 byl uskutečněn první tandemový seskok. Bill Both k tomu použil svůj upravený padák v tandemovém uspořádání. Pasažér byl 11 letý chlapec. Muselo se ještě vyřešit mnoho problémů, než se rozběhl celý tandemový program, výroba spolehlivého postroje, vrchlíku, brzdění pádu a dalších doplňků pro tandemovou výstroj, než se dostaly do dnešní podoby. V Československé republice provedl první tandemový seskok šéftrenér střediska vrcholového sportu v Příbrami, Áda Eisenhammer 14. 10. 1989 na prototypu Českého tandemového padáku Duo. Velmi odvážnou pasažérkou byla Eva Petráňová, členka plachtařské reprezentace. První výcvik tandemových pilotů v ČR se uskutečnil 6. 11. 1992 v Příbrami. Byli vyškoleni první čtyři tandemoví piloti belgickým instruktorem. O rok později další čtyři, dva v Belgii a dva v Německu.